31
Aug
09

OIINNK… OIINNK…

oiinnk… oiinnk…

awat hang dok bisin-bisin nii..

aku nak pi kat pkr… oiinnk… oiinnk…

ohh YB kaa.. awat YB tak habaq siang-siang..

mai laa.. apa salahnya..silakan.. silakan..

hampa suka kaa… oiinnk… oiinnk…

pasai apa kami tak suuuka.. kan baguih kita ramai-ramai..

terima kasih no… oiinnk… oiinnk…

ehhh.. tu YB nak pi mana pulak..

nak ke bn laa pulak .. awat.. tak boleh kaa.. oiinnk… oiinnk..

kan tak baguih lagu tu YB.. kejap lompat kat sini..

kejap lompat kat sana..

ikut suka aku laa.. aku kan katak.. mestilah suka melompat.. oiinnk… oiink..

betui jugak laa kata pakmalekbaretta..

SAY “NO” TO YB-YB KATAK..

awat aku ketegaq tak dengaq cakap dia..

laa ni.. dah tak cukup korum pulak dah.. kantoooiiii..

 


1 Response to “OIINNK… OIINNK…”


  1. September 1, 2009 at 10:20 pm

    Salam ziarah, Pak Malek. Menarik juga cerita-cerita Pak Malek di dalam blog ini. saya suka membaca cerita dan kisah mengenai pengalaman seseorang. Diharap Pak Malek rajin-rajinlah mengemaskini blog ini.

    Sekian.

    http://reformisjalanan.blogspot.com/ (saya meminta tunjuk ajar daripada Pak Malek).


Leave a comment


pakmalekbaretta

orang lama di akarumbi..
yang bisa berbicara tanpa curiga..

KU DEDIKASIKAN BLOG INI KHAS UNTUK..

para reformis yang telah menerajui kebangkitan rakyat untuk perubahan..

akan kupastikan kisah perjuangan mereka tidak dipinggirkan dari fakta sejarah agar generasi akan datang dapat merujuk dan mengiktiraf pengorbanan para reformis yang gigih berjuang demi menegakkan kebebasan dan keadilan di bumi malaysia yang tercinta ini..

lawan... tetap... lawan...

reformasi... reformasi... reformasi...

PENGUMPULAN MAKLUMAT..

Salam Reformasi semua..

Bahan-bahan Reformasi (gambar, catitan, rencana dan sebagainya) bolehlah emailkan ke malekbaretta@gmail.com atau hubungi Pak MB di talian 012-3841319 bagi maklumat lanjut.

Terima kasih..

Archives

Blog Stats

  • 971 hits