30
Aug
09

PERJUANGAN PARA REFORMIS DIIKTIRAFKAN…..

Salam Reformasi daripada Pakmalekbaretta @ Pak MB…

Sebenarnya Pak MB telah lama menyimpan cita-cita untuk merekod dan seterusnya memaparkan kepada ramai (melalui blog ini) akan pengalaman peribadi seramai mungkin para reformis yang telah/masih memperjuangkan kebebasan dan keadilan Rakyat dari era Reformasi hingga ke hari ini. Sekiranya mampu, Pak MB akan cuba usahakan pula agar semuanya ini dapat dibukukan bagi rujukan generasi akan datang.

Pak MB akan cuba mendapatkan sokongan rakan-rakan bagi mewujudkan satu pasukan kecil untuk menjalankan kerja-kerja pengumpulan maklumat, temujanji, bergambar, edit dan sebagainya. Pak MB pasti ramai yang akan sedia menghantar bahan-bahan yang ada kaitannya dengan perjuangan Reformasi ke pihak kami.

Pak MB juga berharap agar rakan-rakan parti dan perjuangan dapat menghulurkan sumbangan ikhlas untuk menampong kos permulaan usaha ini. Mungkin akan ada (kemudian) individu-individu yang bersedia memberi tajaan berupa bantuan kewangan berterusan bagi membolehkan kami meneruskan usaha pengiktirafan terhadap perjuangan dan pengorbanan para reformis.

Buat sementara waktu, sebarang bahan (penulisan, gambar dan sebagainya) bolehlah diemailkan ke

malekbaretta@gmail.com


manakala sebarang sumbangan kewangan bolehlah dimasukkan ke akaun

Malayan Banking Berhad

162143060509

(Abdul Malek Shamsuddin).


0 Responses to “PERJUANGAN PARA REFORMIS DIIKTIRAFKAN…..”



  1. Leave a Comment

Leave a comment


pakmalekbaretta

orang lama di akarumbi..
yang bisa berbicara tanpa curiga..

KU DEDIKASIKAN BLOG INI KHAS UNTUK..

para reformis yang telah menerajui kebangkitan rakyat untuk perubahan..

akan kupastikan kisah perjuangan mereka tidak dipinggirkan dari fakta sejarah agar generasi akan datang dapat merujuk dan mengiktiraf pengorbanan para reformis yang gigih berjuang demi menegakkan kebebasan dan keadilan di bumi malaysia yang tercinta ini..

lawan... tetap... lawan...

reformasi... reformasi... reformasi...

PENGUMPULAN MAKLUMAT..

Salam Reformasi semua..

Bahan-bahan Reformasi (gambar, catitan, rencana dan sebagainya) bolehlah emailkan ke malekbaretta@gmail.com atau hubungi Pak MB di talian 012-3841319 bagi maklumat lanjut.

Terima kasih..

Archives

Blog Stats

  • 971 hits